Digitaal boekhouden kan overal
Via ons digitaal boekhoudplatform Yuki werk je rechtstreeks in de cloud. Dat zorgt ervoor dat je haast overal jouw boekhouding kunt raadplegen.
Via de yuki-app kan je zelfs je boekhouding raadplegen op jouw gsm. Dat ene bonnetje, die factuur van Telenet. Geen probleem, ze zijn snel terug te vinden!
Niet meer sleuren met mappen vol documenten
Binnen Yuki zijn een aantal opties om jouw documenten aan te leveren. Je kan ofwel jouw documenten opladen via de reguliere manier, via dropbox, via Google Drive of simpelweg een mailtje sturen naar jouw persoonlijke Yuki-mailadres. Gedaan met al dat gesleur met papier. Uploaden of sturen en klaar!
24/7 actueel inzicht
Blijf altijd op de hoogte van de financiële stand van zaken. Op kantoor, onderweg, of gewoon thuis op de bank. Met het online platform van Yuki weet je zeker dat je altijd en overal inzicht hebt in de meest actuele cijfers. En met de betrouwbare en bruikbare informatie uit jouw persoonlijke dashboard kan je samen met ons sneller slimme beslissingen maken.
Koppelingen met tal van oplossingen
Als ondernemer heb je te maken met verschillende systemen en oplossingen die jou ondersteunen bij je dagelijkse werkzaamheden. En alle essentiële systemen koppel je natuurlijk het liefst allemaal met elkaar. Met Yuki koppel je bijvoorbeeld je webshop, salarisadministratie of kassasysteem aan het boekhoudplatform. Op deze manier krijg je nog beter inzicht in je onderneming en weet je zeker dat je met de juiste data werkt.
Enorme tijdswinst
Wat is nu 1 van de zaken die een ondernemer altijd mist? Ja, Tijd! Bij Yuki stuur je jouw documenten rechtstreeks door van het moment dat je ze binnenkrijgt. Zo zitten ze meteen in de boekhouding en is er geen kans dat je er ooit eentje verliest. Via de app scan je zelfs supersnel jouw bonnetje in en ze zitten meteen in Yuki.